Сторінками історії козаччини 13.10.2015
Свято Покрови – улюблене свято козаків. Сторінками книг про історію періоду козаччини впевнено прямував актив читачів бібліотеки НВК «Узинська гімназія» разом з бібліотекарем НВК «Узинська гімназія» Заєць Н.Ф під час виховного заходу для 5-6 класів. Тематична виставка допомогла ширше висвітлити звичаї та традиції славних запорожців як справжніх національних ідеалів, що нині належать до духовних вартостей нації.
Зустріч з автором дитячої книги. 07.10.2015
«Дай руку мені, людино, це буде наш форум Духу!» - так щирі сподівання на духовне єднання, спілкування висловлює Л.Костенко. Отже, виходить, що у кожної книги є два автори: письменник і читач. У цьому переконалися учасники-гімназисти під час щирої зустрічі з письменницею Т.І.Покалюк, яка презентувала свої нові книги: «Янгол з небесної сотні», «Егоїстка», «Пригоди малого Укропчика». Авторка розповіла про історію написання книг, висловила власну позицію сучасних подій в Україні, виразно прочитала уривки напам’ять. Почуття патріотизму, відповідальності за свою країну, народ найбільше заполонили серця присутніх.
Ціль бібліотеки Узинської гімназії на 2013 – 2014 навчальний рік є продовження роботи над підвищенням іміджу бібліотеки як головного інструменту маркетингової стратегії для його використання у здійсненні та підтримці позитивного іміджу бібліотеки в суспільстві.
Завдання, що вирішуватимуться для досягнення цієї мети:
• Робота над іміджем продукту та послуг;
• Робота над іміджем користувача (стиль життя, суспільний статус, характер користувача);
• Робота над внутрішнім іміджем (культура організації, соціально-психологічний клімат);
• Імідж бібліотекаря (компетентність і культура);
• Робота над візуальним іміджем (внутрішній дизайн приміщення, рекламна продукція.
Тому бібліотекар намагатиметься:
1. Якнайповніше сприяти реалізації державної політики в галузі
освіти.
2. Здійснювати інформаційне забезпечення всіх аспектів навчально-виховного процесу гімназії у засвоєнні програмних та факультативних знань, самоосвіті школярів.
3. Виховувати інформаційну культуру учнів, постійне їх прагнення до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору інформаційних джерел; формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.
4. Навчати гімназистів технологій користування бібліотеками всіх типів.
5. Сприяти вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов’язку, відкритої для інтелектуального, духовного і творчого розвитку.
6. Здійснювати інформаційне забезпечення особистісних потреб користувачів у дозвіллєвій (рекреативній) діяльності.
7. Формувати авторські програми читацького розвитку гімназистів, виховувати свідомого,вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.
8. Всебічно сприяти підвищенню фахової майстерності педагогів,озброєнню їх знаннями сутності сучасних освітніх та виховних технологій; педагогізації батьківської громадськості шляхом популяризації педагогічної літератури і надання інформації про неї.
9. Створювати комфортне бібліотечне середовище; реформувати бібліотеку в таку, яка б включала як традиційні і сучасні носії інформації, так і мультимедійні технології тощо.
10. Обрати стратегію формування позитивного іміджу бібліотеки шляхом:
• Налагодження контактів та зміцнення співпраці з місцевим професійним співтовариством і колегами з інших регіонів та країн;
• Приділення уваги матеріально-технічним та інформаційним ресурсам, не допускати стрімкого застарівання ресурсної бази;
• Сприяння підвищенню корпоративної культури, активного використання системи заохочень читачам;
• Удосконалення структури, форм і методів роботи бібліотеки;
• Активізування піару бібліотеки для посилення зв’язків із громадськістю.